2 מחשבות על “משרד האוצר מתכנן מתנה לחג!

  1. אחרי אובדנו של בעלי הפכתי לאלמנה שמקבלת קצבת שאירים.
    אחרי שאיבדתי את בני יחידי קיבלתי 100 אחוז נכות נפשית א\ הפסקתי להיות אלמנה פתאום.
    לאחר מכן הביטוח לאומי החליט על דעת עצמו כנראה שהבראתי מאובדנו של בני יחידי אביאל והוריד לי אתצ קצבת הנכות ל75 אחוז לא משנה שאני עם אי ספיקת כליות לב וכלי דם וערתי כבר 3 צינתורים ועכשיו כנראה אצטרך לעבור ניתוח ברגל אז מה שנשאקר לי זה הסיגריות ובמקום להשאיר לי את זה לפחות אנימ צריכה לראות את כל ההורים שמחמיאים לביבי שהם יכולים להכניס את הילדים לגן על חשבון הסיגריות והקצת אוכל על התרופות אין מה לדבר.
    שולהשולה סול סלע

  2. שולה, מחד אפשר להבין את הבעיה אותה את עוברת אך את בטח מאלו המבקשות להוריד את המיסים, נתניהו צודק כשאומר שאין מתנות חינם, מצד אחד את לא יכולה לבכות כשאת מעשנת הרבה ואז לא נשאר כסף לרפואה, ומצד שני להאשים את הממשלה בכך שהיא לא משלמת לך את הכסף שאת מוציאה על סיגריות. אז תעשי לי טובה ולמרות שזה לא נחמד לראות שמקצצים לך בקצבה, תקצצי את בקצבאות שלך ותכנני יותר טוב מהלך חייך.

להשאיר תגובה

