ביטוח לאומי עושק נשים עצמאיות שיוצאות לחופשת לידה בדמי הלידה שלהן

מאת: יעל

אני עובדת כעצמאית ומרוויחה כ4200 ש"ח בחודש
בעלי שכיר ומרוויח כ 5000 ש"ח.
היו לנו שני ילדים, ועכשיו ילדתי את הבן השלישי.
גם ככה מצבנו לא מזהיר עם כל החובות והתשלומים לשכ"ד וכו'.
קיוינו שנקבל דמי לידה לפחות 17000 "ח כמו שמגיע לנו ע"פ החוק והnקדמות ששילמנו ובכך נציל טיפה את ההוצאות שהיו עכשיו עם התינוק החדש.
להפתעתנו קיבלנו רק 12000 ש"ח שכיסו מיידית את המינוס. כששאלתי מדוע לא קיבלתי את מלא הסכום תראו את התשובה שלהם:

ילדת בשנת 2012 . חושב לך ע"פ שומה אחרונה שהיא 2011. נכון שמגיע לך יותר כסף אבל רק אחרי שנקבל את שומת 2012 בעוד חצי שנה לפחות נדע האם גם השנה את באותו שומה כמו 2011 ותקבלי מה שמגיע או שתרוויחי פחות ולא תקבלי.

וכאן החוצפה הגדולה!
הרי שילמתי מקדמות וברור לביטוח הלאומי שהשנה אני לא tרוויח כמו 2011 כי אני לא עובדת 3 וחצי חודשים! אז למה אתם גונבים אותי?
מה אני שונה משכירה?
פשוט גניבה הם לא מוכנים להגיב הם טוענים שככה זה.
יש פה עוד עצמאים שנתקלו בחוצפה הזאת.
אני לא עובדת עכשיו בקושי יש הכנסות המינוס גודל והם בשלהם. זה כסף ששילמתי עבורו והוא שלי!!!

בושה וחרפה שכך מתעללים בחלשים.

2 מחשבות על “ביטוח לאומי עושק נשים עצמאיות שיוצאות לחופשת לידה בדמי הלידה שלהן

  1. נבזי ביותר.
    למען האיזון הם מתעללים גם בנשים "חזקות". כאשר אשה נאלצת להישאר בבית בשמירת הריון היא מקבלת את המשכורת הממוצעת במשק.
    אולי נדיר, אבל יש נשים שהמשכורת שלהן הרבה יותר גבוהה, וביטוח לאומי גובה את המס ממלוא המשכורת שלהן, בלי למצמץ, אבל מבטח אותן בסכום קטן בהרבה.

  2. פינגבק: פמיניזם חינוכי « האחות הגדולה

להשאיר תגובה

