שיחה אמיתית, שיחה הזויה

 מאת – קרן אורבך לוין

אני: שלום, קיבלתי הודעה על תשלום חוב בסך 5,531 ש"ח. רציתי לדעת במה מדובר.
פקידה: נכון, יש לך שני חובות של 2,484 ו-3,047 על ארבע השנים האחרונות וזה כולל קנסות והצמדה. אם תשלמי עכשיו אני יכולה לקזז לך קנס בסך 751 ש"ח.
אני: איך זה יכול להיות? אני שילמתי לכם כבר עבור כל התקופה הזאת. אני רוצה לראות בבקשה פרוט של החוב. תשלחו לי בדואר.
פקידה: תמתיני רגע.

ממתינה 4 דקות.

פקידה: בדקתי ובאמת שלחו לך את החוב הלא נכון. יש לך חוב של 1,729 ש"ח שכולל קנסות וריבית. אפשר לקזז לך אותו ב-208 ש"ח.
אני: מה? אתם צוחקים עליי? אני לא חייבת לכם כלום, אני דורשת שתשלחי לי פירוט מדויק על מה אתם דורשים ממני כסף.
פקידה: גברת אני לא סיימתי לדבר, יש לך פה גם יתרה על סך 1,978 ש"ח.
אני: אז מה שאת אומרת לי עכשיו זה שאתם חייבים לי יותר מ-400 שקל?
פקידה: כן.
אני: אז למה שלחו לי דרישת תשלום של יותר מ-5,000 שקל???
פקידה (בעצבים): אמרתי לך ששלחו לך את החוב הלא נכון ואמרתי לך מה החוב הנכון, נכון?
אני: את מתכוונת לחוב שלכם אליי.
פקידה: נו, כן!

להשאיר תגובה

