אם היא תפיל שוב, לא נצטרך לשלם כלום

מאת: עינב

לא הייתי אמורה לשמוע זאת, ובכל זאת לצערי שמעתי:

הייתי בשבוע 15 בהריון חמישי עם ילד אחד בבית.
הרופאים הוציאו אותי לשמירת הריון משבוע 8 בגלל עבר מר ונרחב, שקצרה היריעה מלתאר. אף אחד מהם לא חשב שתהיה בעיה בכלל בקבלת אישור מביטוח לאומי בהתחשב במצבי.
הייתי אצל הפקידה להביא עוד ועוד מסמכים אחרי שדחו את תביעתי… הגשתי ואז ישבתי בצד לסדר את התיק שלי.
ואז שמעתי את הפקידה אומרת לפקידה שלידה:

"היא לא מבינה שעד שבוע 20 לא נאשר כלום כדי שאם היא תפיל שוב, לא נצטרך לשלם כלום"
ככה ישבתי 3 חודשים בבית בלי הכנסה כי מישהו ייחל שם שאעבור עוד הפלה כדי שח"ח לא ישלמו לי דמי שמירת הריון

4 מחשבות על “אם היא תפיל שוב, לא נצטרך לשלם כלום

  1. זוועה. המוסד הזה צריך לעבור טלטלה רצינית. הפקידים חייבים לעבור הכשרה שתזכיר להם שהאזרחים הם הבוס שלהם. לא הממשלה.

  2. יש להם הנחייה ברורה לחסוך בכסף כפי שאומר פרופ יוסי יונה בפוסט הזה, וכפי שאישרה באזני מנהלת סניף בטלא טבריה https://btlbibi.wordpress.com/2012/07/21/%D7%91%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9F-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%A0%D7%A1%D7%94-%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%91-%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%AA%D7%99-%D7%9C%D7%A2%D7%96%D7%95%D7%A8/
    וזה כיוון שהאוצר כבר רוקן להם את הקופה מזמן.

  3. איכס. איום ונורא. אני את ההלם שלי קיבלתי כשאושפזתי בשמירת היריון אחרי ירידת מים מוקדמת. כשפניתי לתומי לקבל קצבה כדי לפצות על ארבעת השבועות שבהם לא עבדתי, הסבירו לי שכדי לקבל קצבה על אותה תקופה הייתי צריכה ללדת יומיים מאוחר יותר. גם ככה הוא נולד פג. למה לא חיכה, באמת? קריזה. אבל לפחות הסיפור שלי נגמר טוב, זה רק כסף. תנחומיי לך

להשאיר תגובה

