אפילו עובדת סוציאלית לא מצליחה לממש את זכאותה בביטוח לאומי

נתקבל במייל מאת: שירלי 
כבר הרבה זמן אני שומרת בבטן סיפורים מסיפורים שונים על ההתנהלות השערורייתית של המוסד לביטוח לאומי. אני עובדת סוציאלית ונתקלת ברשעות, האטימות, בבזבוזים הגדולים שלהם כל שבוע, אבל לא אפרסם כאן דברים שקרו לאחרים אלא לי אישית. לפני כשנה וחצי עברתי תאונת דרכים קלה, והייתי צריכה להיות במנוחה עשרה ימים.
כשניסיתי למלא את טופס הבקשה לתאונת עבודה פשוט לא התגברתי על הבירוקרטיה. החבילה כולה הוחזרה לי שלוש פעמים, בכל פעם הוסיפו בקשות שונות שלא ביקשו קודם. פעם טופס כזה ופעם אישור אחר וכל אישור יותר מגוחך מקודמו, כמו למשל העובדה שלא מספיק טופס מבי"ח שבו רשום שיש אישור מחלה לעשרה ימים, צריך לאשר את זה אצל רופא המשפחה. על מה ולמה?
לבסוף נמאס לי ופשוט ויתרתי. כאלף וחמש מאות ש"ח ירדו לי מהמשכורת, בגלל בירוקרטיה שגורמת לך להרגיש חשוד ואשם מראש.
והסוף – כשיצאתי לחופשת לידה המשכורת הנמוכה חושבה לי בזכאות לדמי לידה, כל הממוצע ירד, ואיתו גם סכום דמי הלידה.

להשאיר תגובה

