זה שאתה עו"ד לא אומר שאתה יכול על ביטוח לאומי

שם: רמי ב.

הסיפור שלכם: אבא שלי כמעט בן שמונים שנים (עד 120).

מזה כ 50 שנים הוא משלם כספים למוסד לביטוח לאומי הזה. לפני כשנה אמא שלי נפטרה, ופניתי בבקשה מסודרת על פי הדין לקבל עבורו קצבת שאירים
אני עו"ד שנים רבות והייתי בטוח שמיומנותי הרבה מול מוסדות הממשלה תהיה לי לעזר ואבי יקבל את שמגיע לו ושנצבר על ידו במשך שנים רבות.
או אז נתקלתי בגוף הנאלח עם עובדיו הבזויים שכל מטרתו היא לטרטר ולהתיש את הזכאים לקצבה ולהימנע מלשלם את שמגיע כדין.
בתחילה התעלמו מבקשתי כליל אח"כ שלחו הודעה סתומה אח"כ כתבו שצריך לפנות לסניף אחר כשפיניתי זמן ופניתי לסניף אמרו לי שהתיק לא הגיע מהסניף האחר.

בקיצור עברו כ 10 חודשים וכמובן עדיין אבי לא מקבל את שהוא זכאי לו.

זה שאלתי את הפקידה המטרטרת: "אני עו"ד 20 שנה ולא מצליח להתגבר עליכם מה עושים הזקנים החלשים והנכים המסכנים שאין להם בן עו"ד ? את התשובה לכך קבלתי לא מהפקידה אלא ממשה סילמן ז"ל.
כל חודש כשאני מעביר ממשרדי אלפי ש"ח למוסד לביטוח לאומי אני מקלל את המוסד את עובדיו ואת כנופיית ההון שלטון

להשאיר תגובה

