תכניסו אותי לכלא, המגורים והאוכל שם חינם

מאת: Roni Schutzer

‎17 שנים עבדתי כשכיר היות ומידי פעם עשיתי עבודות פרטיות היה לי תיק במס הכנסה.

ב2006 פוטרתי ,כשהגעתי לביטוח לאומי לבקש דמי אבטלה סורבתי בגלל התיק במס הכנסה: אתה לא זכאי לקבל דמי אבטלה כי אתה עצמאי. לא מעניין אותם שבמשך שנה וחצי הייתי מובטל וכשכבר עבדתי לא הגעתי לסף המס.

היום הם רוצים ממני 52 אלף שקל וכמובן שחשבון הבנק מעוקל. יש לי דבר אחד לומר לגברת צילה קרקו: ממני לא תראי שקל עד שתחזירו לי בדיעבד את מה שגנבתם ממני, ולא אני לא אתאבד מקסימום תכניסו אותי לכלא , המגורים והאוכל שם חינם.

להשאיר תגובה

