הרופאה של ביטוח לאומי מראה לנו אופטימיות-מהי

נתקבל במייל מאת: סימה שמעוני

בגיל שנה חליתי בשיתוק ילדים (פוליו). היום אני בת 58. אני נכה, רתוקה לכיסא גלגלים ממונע ומקבלת מהביטוח הלאומי 50% קצבת "שרותים מיוחדים".

לאחרונה הזמינו אותי לביקורת בסניף כדי לבדוק אם עדיין אני זכאית לקיצבה. כשנכנסתי לחדר הוועדה שאלתי את הרופאה למה הזמינו אותי. האם היא שמעה על מקרים שבהם מצבם של נפגעי פוליו השתפר? הרי ידוע על כ-50% מקרים של פוסט פוליו סינדרום, בהם הנכות מחמירה, אבל בטח לא להפך. התשובה היתה מגומגמת.
לפני ימים אחדים קיבלתי הודעה שמשאירים לי את 50% הקצבה, אבל אני אוזמן לבדיקה חוזרת בעוד 3 שנים. (הרופאה הזאת כנראה ממשיכה לקוות לשיפור במצבי).

להשאיר תגובה

