"בגלל רשויות הרווחה אני מקבץ נדבות כמו סמרטוט"

לצפייה בכתבת ווידאו

"אני כאזרח, מצפה לחזור ביום מן הימים להיות אחד מהשורה. היום אני שקוף, בשולי החברה", אומר דרור שהיה בעברו סוכן מכירות ואז פוטר מעבודתו. שלום מגיע למרכז ירושלים כמעט כל יום ומקבץ נדבות. לפני ארבע שנים קיבל כ-30% אחוזי נכות.
שלום עובד בחצי משרה, זכאי לדיור ציבורי, אבל אין דירות בירושלים, אז הוא מסתפק בסיוע לשכר דירה, אבל כסף לאוכל לא נשאר. "אני לא רוצה להזדקק לחסדים, אבל אין ברירה", אומר שלום. "אני חי ולא חי. אני מקבץ נדבות כמו סמרטוט ונמאס לי מזה".

נענע 10 (כתבת ווידאו)

להשאיר תגובה

